lauantai 27. heinäkuuta 2013

Hymy pyllyyn !

Linkitelkäähän vielä niitä blogejanne joko tähän postaukseen, tai sitten tänne! <-- tuolta löytyy lisätietoa. Älkää unohtako banneripalkintoa! Aikaa on vielä runsaasti :) Käväisin eilen pikaisesti - ja torstaina vähemmän pikaisesti tallilla katsomassa miten Artulla menee. Oli sinne ihan asiaakin, kun torstaina kengiteltiin ja oli kyllä jo korkeista korkein aika, sen verran olivat pitkäksi venähtäneet varsinkin edestä. Eilen aamulla ukkeli sai sitten rokotteet, oli se kyllä kiltisti, ei pukahtanutkaan ! Kiltti poika.

Sain juuri äsken idean katsellessani Artun kuvia läpyskältäni ja naureskelin vatsa kippuralla meidän yhteisille hulluttelukuville, joissa jokin on pahasti pielessä :D eikä aina tarvinnut olla niin pahastikaan, kun jo pelkkä hauska väärinymmärrys/tilannekuva nauratti! Ajattelin tässä nyt viikonlopun kunniaksi jakaa teille näitä kerrassaan edustuksellisia kuvia lahjoittamalla samalla naurusta aiheutumani vatsanväänteet myös teille. Olen nolannut itseni niin pahasti eilen kaverin kanssa, ettei ole enää mitään menetettävää! Behind the scenes - olkaa hyvät vuaan! Kuvatekstit ala Arttu ;)
Tästä se lähtee sitte, jes mä pääsen taas ääneen ! Ps. Korjaa toi ilmees jooko....
Hei eiks me voitas söpöillä vähän myöhemmin, ku mua kiinnostas noi patongit tossa...
Joo siis kyl mä näin et sä piilotit ne sinne selkäs taa, älä yritäkkää. Oon venytyksen MM-mestari!
Miks sun ilme on tollain?! Mitä vikaa mun hiustyylissä muka on?
Patsastele keskenäs kuule, meikällä menee iha just hermot noihi sun leikkeihis...
Siitäs sait, tää läks nyt. Mitäs haukuit mua lihapullaksi, lälläslää!
Mami hei... miks tääl on joku tämmöne kuva ?? Oikeesti noloo, voisit ees miettii mihi kätes tunget...
Miks sä räpläät tota harjaas koko aika ?! Se rasvottuu hei... 
Joo ne puhuu just sulle kuule, mut hei voisko ottaa edustavampaa ilmettä ?
Jos toi on sun käsitys edustavasta, nii mä oon maamyyrä....
Mua nolottaa mami oikeesti, onks toi oikeesti sun käsitys edustavasta yhteiskuvasta ?? 

Ai häh, sanoiks sä jotain ?
Joo mäki sua tosi paljon, mut mentäskö nyt vaa...
No ei tarvii suuttuu.... ja ennoo lihapulla !
Mami... missä sesun käsi taas on !?
Älä masennu jooko... mä vaan huolehin ettet nyt kaikkie eessä ittees nolaa...
Joo no oot oikeessa, ei kiinnosta !
Mustaki on kiva et sä nukut siellä mun kaulassa, eipähä tarvii hommii tehä.. 
HAHAHAHAH nää kuvat kyllä naurattaa, mut ei ne oo mitää verrattuna meikäläisen ilmeisii !
Tässä on teille sitä todellista retuilua, Mami sulla on vielä paaaljon petrattavaa !! Adios 

2 kommenttia:

  1. Ei tää on ihan paras postaus ! nauroin ! :D
    -E

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä jos nauratti ! Itsekin tätä tehdessä repeilin vatsa kippuralla :D

      Poista