torstai 3. toukokuuta 2012

Arkista menoa!

Olen ollut tämän viikon todella sekaisin päivistä johtuen vappuna vietetystä vapaapäivästä. Niin uskomatonta, kuin se onkin. Kun menimme kouluun keksiviikkona olisin voinut vaikka vannoa päivän olevan vasta maanantai. Parempihan se kuitenkin näin oli, eipä tarvinnut elää viikon ensimmäistä päivää uudelleen ja viikonloppu lähempänä!

Yritän saada tänä viikonloppuna jonkun kuvaamaan tallille, jottai saisin seuraavaan mahdolliseen tallipostaukseen joitakin kuvia. Tai sitten näpsin ainakin itse hevosista. Tarkoitus olisi tietysti lisätä blogiin myös kuvia, mutta olen muutenkin erittäin laiska kuvaaja, joten älkää hermostuko jos minulla välillä tulee pelkkiä tekstipostauksia. Enköhän minä saa muutaman kuvankin tänne sillointällöin päiviteltyä :)

Olettekos muuten miettineet, että tämän viikon jälkeen on enää tasan 4 viikkoa koulua! Tuntuu ihan uskomattomalta, mihin se aika oikein meni? Toisaalta kyllä tuntuu, että sitä lomaa jo tarvitaankin. Rupeaa hermot jossain kohti vähenemään ja motivaatio varsinkin minulla aamulla heräämiseen on ollut jossain hukassa, olen erittäin huono heräämään aikaisin. Nykyään kuitenkin, herään jo ennen kellonsoittoa :D se on minulle erittäin epätavallista. Ehkä minussa elää tieto siitä, että kauan ei tarvitse enää herätä tuskaisen aikaisin laittautumaan ja pyöräilemään kouluun. Tosin nykyään sekin on mukavaa, kun aurinko paistaa ja kelit ovat leppoisat.

Meillä on myös koeviikko tulossa ensiviikolla. Olen tosi huono lukemaan myös kokeisiin, sillä niin siinä vaan tahtoo käydä, että aina löytyisi parempaa tekemistä kuin se lukeminen, olkoon se sitten vaikka siivoaminen! Sen jälkeen voi kuitenkin rentoutua ja loppu onkin letkeilyä. Meillä on myös tulossa valinnaisenkurssin kanssa matka Venäjälle. En ole vielä kovin innostunut matkasta, mutta onhan sekin hauska irtiotto tähän arkeen. Ja se on ikäänkuin palkkio kaikesta jaksamisesta, heti koeviikon jälkeen.

Nyt säästän teidät ylimääräisiltä löpinöiltäni päästän teidät viettämään aurinkoista torstai-iltaa! Voikaa hyvin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti