lauantai 16. kesäkuuta 2012

Loman hengellinen viikko ohi!

Eilen tuli kotiuduttua riparilta ja olin kyllä totaalisen väsynyt. Olen myös nyt jo hieman väsynyt, sillä valvoimme viime yön parhaan ystäväni kanssa, ja nukkumaan tuli mentyä puolen neljän aikoihin. Ja huomenna minun pitäisi jaksaa herätä konfirmaatioon ja olla pirteänä kirkossa jo klo 9.00. Tuntuu, että en selviydy siitä :D Mutta me isoset kierrämme muutaman juhlapaikan läpi ja pääsemme kakkukahveille! Tämä piristää minua kummasti ja muuttaa myös hieman suhtautumistani huomiseen.

Kuten varmasti myös päältäpäin huomaa, ulkoasu on muuttunut. Tämä on varmaan nyt pidempi aikainen, mutta myöskin väliaikainen. Minulla ei vielä kovinkaan paljon ole materiaalia, ja sen takia tämä saa kelvata siihen saakka. Nyt täytyy ihan oikeasti hipsiä tuonne makuuhuoneen puolelle, ettei mene ihan älyttömyyksiin taast tämä valvominen, ottaen huomioon huomisen herätyksen. Heppa-aiheisia postauksia on tiedossa alkuviikosta, mahdollisesti kuvaajan ja kuvien kera :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti